Wakacje pod Tatrami – dzień 2.

Wstaliśmy o 07:15. Przywitały nas rano konie, które chodziły w zagrodzie obok naszych domków, poranna toaleta i poszliśmy na śniadanie. Po zaopatrzeniu się w energię mieliśmy chwilę czasu na przygotowanie się do wyjazdu na Słowację. I pojechaliśmy. Po około godzinnej podróży dotarliśmy do miejscowości Lewocza. Zrobiliśmy sobie przerwę na drugie śniadanie, zjedliśmy prowiant, który dostaliśmy. Pan Adam przeczytał nam trochę o tym mieście i o Bazylice Św. Jakuba. Zwiedziliśmy miasto z interesującą architekturą po czym poszliśmy na lody a następnie do bazyliki, o której była mowa. Później pojechaliśmy do Spiskiego Podegrodzia, które jest duchową stolicę Słowacji oraz miejsce, w którym był i nocował św. Jan Paweł II podczas pielgrzymki na Słowację w 1995 roku. Kolejno pojechaliśmy na Spiski Zamek, który góruje nad miastem. Następnie wróciliśmy do miejscowości Małe Ciche na obiadokolację. Po pysznym posiłku pojechaliśmy na basen. Zmęczeni i głodni poszliśmy na pizzę do Pizzerii Adamo. Po posiłku udaliśmy się do domków, gdzie wszyscy położyli się spać, bo następnego dnia trzeba wcześniej wstać, bo wybieraliśmy się w góry.